mLcLk ben reyap hastanesinde meryem hanıma gidiyodum cok memnumdum oda tıp merkezine gecti bahcesehirde ben b.çekmecede oturuyorum eşim orası cok ters ve tıp merkezi için pahalı fiyat alıyo dedi80 lira gerek yok dedi eltimde mediplus tıp merkezine gidiyodu oda tesadüf gitti burda doğum yaptı epidural yaptı ve cok memnun kaldı ama bence hastanede yapmak daha iyi