NecipBernaSvey Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize inşallah 🙏🏼 Çok geçmiş olsun. Hangimiz artık kullanmıyoruz ki bu hormonu 🙄 Eskiler kadar dirayetli değiliz bizler malesef 😓 Dua et, iyi düşün, her şey güzel olacak inan 😇 Beylikdüzü’nde oturuyorum, nasıl yardımcı olabilirim?