Hamisannee 24’te ayrıldım ben de, ilk haftalarda cok canım sıkılıyordu ne yapacağımı bilemiyordum. Kitap oku, netflix izle, spor yap öyle geçiyordu vakit. Ama şimdi 31. Haftamdayım ve 29. Haftamdan beri aşırı siyatik ağrılarım başladı, zar zor yürüyorum evin içinde bile. O yüzden iyi ki ayrılmışım izne diyorum, biraz kalçam düzelsin alısverişe gidip eksiklerimi tamamlayacağım, lohusa pijamam falan yok. Bebişin kıyafetlerini yıka ütüle, hastane çantası hazırla vs. Yogun geçecek günler