Ben öğretmenim,12. Haftamda kanama olmuştu,doktorum da risk gördüğü için o zamandır bana rapor veriyor. Bugün itibariyle 22. Haftadayım,kısmetse ben de 24. Haftamda idari izin alacağım. Şunu söyleyim insan öyle bi rahatlığa alışıyor ki 😄 Netflix,telefon,kitap,ev işleri derken akşam oluyor😅