MerveMuhammet93 benim 2 gün gecikmesine rağmen 6 idi değerim düşük olmasıyla kimyasal gebelik olduğu söylenemez değerin artışı göz önünde bulundurarak söylenebilir 2 günde 2 katına çıkarsa değer sorun yok demektir verdiğiniz tek kan değeri bir şey açıklamaz yani takip gerekiyor