benimmdunyamm bana vaktinde yapıldı şeker yüklemesi, ailemde olduğu için hiç beklemediği halde şekerim yüksek çıktı. Şeker yüklemesinden çekinmeyin iki dilim baklavaya eşdeğer, doktorunuzun önerdiği testleri mutlaka yaptırın. Bazen hiç beklenmedik şeyler çıkabiliyor ve önlem alınmış oluyor. Kendinizi türk hekimlerine emanet edin ☺️