Benim de hep bu şekilde sınır diyetisyene gittim korkunç bi liste vermişti daha da gitmedim, endokrine de bir kere gittim. Tabii ki siz benim gibi yapmayın ben evde kendim sürekli ölçmekten de çok yoruldum aç tok ölçmekten parmak uçlarım soyuldu acımaya başladı onu da bıraktım sadece dikkat ediyorum artık