Merve_0438 Be_happy gebelikte her ikigunde bir iki katına çıkıyor çok iyi sanırım 5 haftalık hamilesin
B-Y94 Moco_44 adet gibi sancı normal canım o yerleşme ağrısıdır yoğun olarak ilk 2 ay grçirirsn 3 ayda azalır ama ara ara hissedeceksin dinlen ağır kaldırma kuzum
B-Y94 Moco_44 guruldama nırmal kuzum 🥰 acıkmışındır gazın vardır. Kalp çarpıntısı bilmiyorum doktora onu sorabilirisn
HaticeTekin Kızlar benimde beta HCG değerim 4695 kaç haftalık hamileyim ve haftaya bu zamanlar doktorda randevum var kese gözükür mu??🤲🌹🧿
Anne88 Be_happy beta 1315 nedemek kaç haftalık oluyor bilen varmı cumartesi gel keseyi görürüz inşallah dedi de bilmiyorum😆
Be_happy Anne88 benim tahlil sonucumun kenarında böyle bi şey yazıyordu [https://www.hizliresim.com/rbusxqv görsel]
Anne88 Be_happy https://klasresim.com/i/wH3Qzn bende de böyle yazıyormuş 😆 ama ne demek istiyor anlamadım