Merve_0438 Be_happy gebelikte her ikigunde bir iki katına çıkıyor çok iyi sanırım 5 haftalık hamilesin
Dilara95 Dilara95 valla kuzum 2020 sonunda hamıle kaldım ben o zamanlar sunu bılıyodum doktor 2000 olmadan kese gozukmez demıstı bıraz daha durdum oyle gıttım kese gozuktu yanı en fazla 5 bılemedın 6 haftalıktır bıraz daha bekle oyle gıt keseyı gorursun net
B-Y94 Moco_44 kaç gün önce canım. Gayret normal gebelik zaten var ama daha yeni sen onu 4 gün sonra yap iananmıcan sonuca 🥰😂
Moco_44 B-Y94 Allahın izniyle🤲🏻 Adet olacak gibi sancı giriyor bazen birde kalp çarpıntım çok anlamadım?
B-Y94 Moco_44 adet gibi sancı normal canım o yerleşme ağrısıdır yoğun olarak ilk 2 ay grçirirsn 3 ayda azalır ama ara ara hissedeceksin dinlen ağır kaldırma kuzum