busraozgun Teusa Sabah benimde yatışım olacak 8:30 da suni sancı ile deneceğiz doğumu. Sizde benimle aynı durumdasınız sanırım gelişmelerle alakalı bilgi verir misiniz 🙏 Hızlı ve sağlıklı bir şekilde bebeğinize kavuşursunuz umarım ❤️
Teusa busraozgun ben yattım şimdi. Direkt doğumhanede muayene falan etti ebe. Sabah suni sancı deneyeceğiz. Allah’ım yardım etsin hepimize. Alsın korkuyu paniği uzerimizden
busraozgun Teusa Amiiinn… iyi haberler verirsiniz insallah❤️🙏 uyuyamıyorum gerginlikten 😅 Allah yardımcımız olsun 🙏
busraozgun Teusa Dualarım seninle 🙏❤️ Herşey kucağına aldığın an geçiyormuş pes etme 🙏🙏 bende şimdi nstdeyim 10 dk sonra benide suniye alacaklar. İnsallah öğlene kadar ikimizde sağlıkla az acıyla doğururuz 🙏🙏🙏
busraozgun Teusa Ne yaptınız? Var mı gelişme? Ben 2 saat oldu suni almaya başlayalı. Suyumuda patlattı doktor. Kasılma ve sancılarım baya arttı. Ama öyle ağlatmıyor idare edebiliyorum çok şükür.
Sezensezen busraozgun Allah yardımcın olsun kuzum inşallah sağ salim bi avazda alırsın bebeğini kucağına 🙏❤️ sende bana dua edermisin 39+3 oldum artık doğurayım
busraozgun Sezensezen Tabiki ederim. Ben dün tam 40. Haftamın son gününde doğurdum. Suni sancılı epiduralli 1 adet dikişli bir normal doğum oldu. Allah herkese sabır ve sağlık versin bu süreçte