Neshaakin amin canım benim rabbim hepimize o mutluluğu yaşatsın. DUa edinde ben de yarın sezeryana gerek kalmadan normal Doğum yapayım çünkü açılmam,sancım ve de başka bişey hiç Yok. Günümüzde geçiyo. Suni sancı ile açılma olmazsa sezeryan yapılacak 🙏🏻