Usui o kadar heveslenmeyin canım yaaa. Biz bugün 40+5 olduk ve toplam 8 buçuk kilo aldım. 38. Haftaya kadar hiç çatlağım olmadı çok seviniyodum ama bir sabah uyandığımda göbeğimin altında ki morlukları görünce bir hayal kırıklığı yaşadım siz de erken sevinmeyin yani 😁😃😅