qmz20f05 üzülme lütfen ayni şeyleri aylarca yillarca yasayanlar var bende yaşadım aylarca bi süre bıraktık bebek denemeyi bu ay yeniden basladk ama negatif çıkmasına o kadar hazirim ki bunu bi kac kez yasayinca bu kadar erken hareket etmemeyi sabretmeyi idrar testinde yoksa yoku öğreniyor insan bunlar hep tecrübe o yüzden insallah olcak zamanla olacak sabret ve bekle insallah