Powergirls qmz20f05 ben hiç cesaret edemedim buraya hamileyim diye yazmaya insan korkuyor kimseyede diyememistim 😁
SemaArin Powergirls NE SAÇMA BURAYA DA YAZAMADIM DEMEK BURDAKİ İNSANLARI DUASİNDAN BASKA BİŞEY OLMAZ BENCE DEMEKKİ SİZ HAMİLE OLANİ DUYDUKCA GÖRDÜKÇE GOZ DEGDİRİYORDUNUZ AMA Bİ BAŞKASINA SORAR GİBİ HER TURLU SORUYUDA SORMUSSUNUZ
dilek4606 benimde adetime 6 gün var bende bugün kan vereceğim bakalım inşallah bende yazarım hamileyim diye❤️
qmz20f05 Havvauslu 1.30 da çıkacak sonuç burda çoğu kısı negatıf çıkar demıs sonucu görmeden piskolojım bozuldu 😄
Gizmo55 qmz20f05 qmz20f05 çok merak ettim hemen hemen aynıyız canım benim de testim negatif çıktı regl haftasonu olmam lazım bekliyordum çıkmaz diyenler oldu şimdi senin kan testini merak ettim bizimle paylaş mutlaka 😍