Milam_34 kuzum bak bende çok üşüyordum doktora gittim bana kanın sınırda ilaç tedavisi yapmasak yatırırım dedi bende tamam dedim sonra bana şişelerde kan gibi ilaç verdi pakette 10 tane var toplam 2 paket verdi onlar bitti 2 paket daha verdi onları kullandığımda beridir üşümüyorum hata bazen sıcak basıyor ama dün çok ayakta kaldım üstümde inceydi o yüzden karnım baya üşüdü bide yoruldum kasılmalar başladı gece çok oldu şimdi biraz dinlendim tekrar oluyor ama az