Elifgoktug1 canım kasik agrinda varsa ihmal etme acilden gir en azından sancı filan varsa çıkar . Bazen agri olsa bile rahimde sancı çıkmıyor o zaman problem olmuyo . Nst çektir derim . İlk kizimda böyle kasıldım ben agrimda yoktu 33 haftalıktı nst cektirdim sancı çıktı 1 cm acilma olmuş 2 gün hastanede yattım sancımı durdurdular . Her sancı erken doğum olacak diye bişe yok ama tedbirini almalısın . Kızımı 39+3 te suni sancıyla 12 saatte doğurmuştum . Sancım durmasaydi erken olacaktı . Seni korkutmak istemem ama nstye muhakakk gir hem icin rahat eder