HavvaAtasoy sbdsena 1.5 2 ay arası gidiyo canım sürmene bağlı ben yatmadan önce sürüyordum günde iki kere sürenlerde var
Meltem_Akgn3 12 haftalık daha hiç bişey alıp kullanmadım zaten göbeğimde yok yemek yiyince büyüyor geriliyor o kadar büyük ihtimalle 4. Üncü ayda kullanmaya başlarım zaten vücudunu tanıyor biliyorsan az çok anlarsın gerilip büyüdüğünde
sbdsena Meltem_Akgn3 sanırım benim iç karnım pek geniş değil çünkü karnımın değişik bi şişkinliği ortaya çıktı onun haricinde benim göğüslerimde inanılmaz bir büyüme oldu İnan şimdiden o yüzden de biraz korkum var çok büyüyeceğim diye.
Meltem_Akgn3 sbdsena vücudunu en iyi sen bilirsin çatlama hissi yaratıyorsa ne kadar erken başlarsan o kadar iyi olur ben o hissi almadığım için 1 ay daha beklemeyi tercih ettim sadece 🌸
Meltem_Akgn3 sbdsena kullanmayı düşünüyorum zararı olduğunu sanmıyorum daha büyümediği için şuan kullanmıyorum
ozmus sbdsena bizim buradaki aktar karışım yapıyordu hindistan cevizi yağı badem yağı kakao yağı vs onu sürdüm.o bitti kantaron kullanıyorum şimdi duştan sonra. Günaydın içerisindede aklıma gelince bebek yağı sürüyorum. Ama zeytinyağı da baya işe yarıyormuş ben elimin altında bunlar var diye zeytinyağı sürmedim
ozmus sbdsena yok bende öyle bir tüylenme olmadı. Ama olsaydı da sorun yapmazdım yeterki çatlamayim tüylenmenin çözümü var 🤭
Cotanakk SEVGIMSEN istediğiniz yağları kullanabilirsiniz Hindistan cevizi yağı ve badem yağı öneriyorlar