pelinnur benim ilki 38+4 te olmuştu özelde doğum yapmıştım sancım filan vardı mecburi sezeryan oldum yoksa normali bekleyecektik. Bunda da yine en geç 38 de alsın diyorum bende ama devletteki doktorlar 2 ci de olsa 39 dolmasını bekliyormuş sanırım hastanede kime sorduysam hep aynı cevabı aldım umarım o kadar bekletmez çünkü dayanıcak gücüm gerçekten kalmadı