asraca ilkinde epiduralli normal doğum yaptım doğum kolaydı da dikişler beni mahvetti 20 gün iyileşmesi çok kötü sizliyordu sayısı çoktu doktor söylemedi bana bunda da kesi atilmasindan korkuyorum kesisiz doğum yapanlara o kadar özeniyorum ki rabbim bana da nasip eder inşallah, ben ikinmayi bilmiyorum o yüzden çok kesildim