Mantosuzmadonna Kizlar ilk gebeliğimde 18 haftaya kadar falan anca çıkmıştı şimdiki göbeğim bunda daha 13. Haftada özellikle akşamları 6 aylık gibi dolaşıyorum bu normal miiiiiiii 😂
Anne3434_ Mantosuzmadonna kız sus hiç deme ya ilkinde birtane çatlak yoktu bunda karnım bir büyüdü aman yarabbim 35 hafta bitti şuan resmen heryeri çatlak göbek değilimin üstüne çıkmasın diye çok uğraşıyorum en azından yukarılarda olmasın diye ama nafile morardı hep şuan çatlaklar 🤦🏻♀️
Defne000 Mantosuzmadonna yalnız değilsin bacım ikinci gebelikte göbek daha belirgin oluyor☺️ 11 haftalığım 4 5 aylıkla göbek yarıştırırım 🤣😂
Mantosuzmadonna Defne000 Ay iyi bari ya valla utanıyorum sanki ne bilim daha 13. Haftada yuvarlak bı şey oldum ,😂
Mantosuzmadonna Anne3434_ Ben ilkinde de catladim son ay bunda tekrar çatlar miyim ki zaten izleri duruyor hala
asraca Lk34_ ya doğumdan ilkinde korkuyodum şimdi korkudan ölüyorum bide bu var napacaz bebek istiyoruz mutluyuz da 😬😬😬
Suheylamum Mantosuzmadonna Aynı durum bende de oldu iki aylıktı ama ben 5 aylık gibi göbeğim çıkmıştı canim hemde ikincisi benim için daha zor geçiyor
Mantosuzmadonna Suheylamum Nasil daha zor ? Benim ilkinde de bebek asagidaydi yuruyemiyordum bile ağrıdan kasiklarima baskı yapıyordu bunda da şimdiden başladı kasikta baskı karnım büyüdükçe nolur bilmiyorum
Suheylamum Mantosuzmadonna karnım hep bir hassas yürürken yatarken çok rahatsız olmaya başladım erkenden