37+5 ’im aynı seylee sertlleşme , baskı ,her an doguracakmisim hissi ,tüm vüvudumda bir basınç var .Zaten bebegim baş aşağı ve dogum pozisyonunda .Hatta çatı komtrolü yapmadı doktorum “Yaparsam doğumu başlatırız hatta dedi.” bir hafta daha dursun diye catıya bakmadı.Gerci gerek yok sanirim ikinci doğum benim .Cumartesiye kendimi atsam diyorum arrik dogacaksa dogsun ondan sonra sanirim 38 i tamamlayamayacagim gibi 😬😬