umran__ Ravzaemine123 benimde 14 Eylül de inşallah ama çok kanamam var ne olur bilmiyorum dua edin bana tüp bebek annesiyim 10 yıldır bekliyorum 🙏🏻
Deletedmom5262 Ravzaemine123 kendim 17 Eylül doğumluyum, şuan tahmini doğumum 5 Eylül 🤭 keşke az geç gelse de anası ile aynı gün olsa çocuğumun doğum günü 😂
Elfhly umran__ umran__ sanırım aynı zamanlarda transferimiz yapılmış benimde tüp bebek 11 eylül dedi dr mümkün oldugunca dinlen inşallah kucagımıza almayı da nasip eder Rabbim
gamzeli27 umran__ Sürekli Meryem süresi oku veya dinlen canım. Tuvalet haricinde asla yerinden kalkma lütfen Ayaklarını hafif yukarı yap uzan Rabbim sağ Salim hayırlısı ile kucağına almayı nasip etsin inşallah ❤️🥰
Tunurr Ben daha doktor kontrolüne gitmedim ama SAT’a göre 5+3 deyim. 18 Eylül gibi görünüyor şuan doğum ama tabi daha doktor kontrolleri yapılmadı
Ayselinaaa Meltemsalhogl bende 5 haftada gittim.goruldu cok sukur.ama kase bildigim kadariyla sonradan olusuyor o yuzden 7ci hafta goruldu bende ultrason fotografindada oyle gozukuyor ☺️
Yldzalra Meltemsalhogl ben gittim kesen oluşmuş hayirlı olsun dedi hocam ne kadarlık dedim 5 haftalik gibi dedi fazlada olabilir dedi ama 5 dedi bakalım 26 sonda bidaha gidecek kalp atışını duymaya gel dedi bakalm
Buzlubadem Elfhly Benim de tüp bebek tedavisiyle programda 8 Eylül görünüyor. 21 Aralıkta olmuştu transfer. Şuan 7+1 iz. O günler gelecek mi acaba hep yürek ağızda…
Deletedmom73711 Ravzaemine123 29 Eylül.💚 Daha çok minik.👶🏻 İnşAllah hayırlısıyla ve sağlıkla kucağımıza aldığımız günleri görmek nasip olur hepimize…🙏🏻❤️