Nezii aynen bende cok kararsızım bu konuda bulduğunuz isimler güzelmiş😊
erdem_agah aynen ya 😕 bizde öyle valla düşünüyoruz
Nehirimmmmm cok guzel bir isimmiş ömrü bahtıda güzel olur inşallah🥰