Gamze9390 Evet hamiş arkadaşlar bugün 20 haftalık olduk cınsıyetı ogrendım oglan guzel ısım onerilerinizi beklıyorum🥰
Reyhan35 Gamze9390 ben Kayra ismini çok beğeniyorum benimde erkek ama kayın babam rahatsız diye hasan koycam gönlü olsun yoksa Kayra koycaktım çok güzel bence
erdem_agah Gamze9390 ben çok kararsizim ilk oglum Erdem çok severek koydum ve hala da çok seviyorum. Şimdi ikinci de erkek hala isim bulamadim 6 ay bitti. Bir tek Agah a içim ısındı.
Nezii Gamze9390 Benimde oğlum olacak inşallah. İlk gözağrımın ismi Kerem Efe Şimdi ikinci için isim arıyorum ama içime sinmiyor hiç biri. Şimdilik aklımda olanlar Umut, aden, bera
Gamze9390 Reyhan35 anladım cnm aynrn güzel isimmiş kayrada gecmıs olsun kayınbaban için Rabbım şifa versin
erdem_agah Gamze9390 erkek çocuğa isim vermek cok zor. Biz bugün Arif olsun dedik en son 🤭 bakalim degismezse