KaderAKAN 2 gundur sancim vardi belki bilirsiniz burayada yazmistim hatta adet sancisi gibi agri dun artik belim dayanilmicak hale geldi agrisi esimi aradim eve geldi biraz daha evde oyalandik kalktim yurudum falan ama dogurma ihtimalim aklimin ucundan geçmiyor neyse biz elimizi kolumuzu sallaya sallaya hastaneye gittik beni once nts ye bagladilar sancim en fazla 40 oluyor bisey yok yani o kadar neyse sonra alttan muayeneye aldilar ben ilk defa alttan muayene oldun doktorla guluyoruz falan ve doktor tek 2 parmagini degil 2 tane farkli aletlede bakti alttan ben hic hisettmiyorum ama sonra doktor dedi guluyoruz ama seninle konusacaklarim pek ic acici degil dedi bugun yada yarin dogurursun sen dedi 2 cm acilman var ve bebeginin suyu azalmis dedi ama benden boyle burda anlatilanlar gibi su hic gelmedi az az gelmis bende onlari terlemis ondan islanmis saniyordum. Sonra bana bebek icin ciger gelistirici igne yaptilar baska hastaneye sevkimi verdiler ben hastaneye gulerek yuruyerek girdim cunku sancim falan yok sonra burdaki doktorda alttan muayene etti acilmam 3 cm olmus cocuk suyu iyice azalmis dogumunun yuzde 80 ni baslamis dedi ama bana saka gibi geliyor ve ben normal dogum istiyordum ama imkansiz dediler ve sezeryana aldilar gece 12.15 de kizim dogdu ve doktorun bana dedigi amrliyati 1 saat daha gec yapsak bebek karninda olürdu ben gece dedi yani anlicaginiz allahim korudu bebegimi daha gormedim saat 2 ile 3 arasinda gorecem insallah bebegim kuvezde solunum cihazina bagli hepinizden dua bekliyorum. Sizede simdiden hayirlisi saglikli dogumlar.
Suhus000 KaderAKAN ya çok erken doğmuş gerçekten allah bağışlasın size biran önce kavuşursun inşllh yavruna cnm
Suhus000 KaderAKAN ya bide bişi sormak istiyorum sana cnm ya bu erken Doğum sürecinde hissetmediğin sancında ne gibi şikayetlerin oldu mesela bebeğin hareketleri bel ağrısı vs nasıldı karnında sertleşme vs var mıydı
KaderAKAN Suhus000 karnimda sertlesme oldu ve belden karnima vuran hic gecmeyen agri oldu 1 saat boyunca gecmedi
Ntugba KaderAKAN canım allah'ım sana bağışlasın inşallah iyi olur bebegin sağlıkla götürürsün evine zorlu bir süreç bende 30 haftalık doğum yaptım ama herşey yavaş yavaş gidicek inşallah
Pelinoerlik KaderAKAN Çok geçmiş olsun. Umarım en kısa zamanda her şey yoluna girer. Bende 34 haftalığım anlattığın şeylere benzer ağrılarım var. Bu süreçte bebeğin hareketlerinde bir değişiklik olmuş muydu onu çok merak ettim.
Suhus000 KaderAKAN bnm de otuzuncu hafta nst de sancım çıktı ara ara sertleşme oluyo bel ağrım oluyo bayram da giriyo napcam bilmiyorum
Humus KaderAKAN suyum az az gelmis diyor arkadasimiz. Nasil ayirt edilirki bnmde idrardan sonra akintim oluyo. Olur oyle diyorlar 🤷🏻♀️
KaderAKAN Humus benimde idrar dan sonra akintim oluyordu yada durduk yere ic camasir islak oluyordu ama bana herkes olut diyordu az oldufu icinde bende terledim saniyordum
Cigdem91 Humus benimde tuvaletten sonra iç çamaşırım ıslanıyor hep kalan idrar die düşünüyorum ama su değildir inşallah 🙏
Bebegmm KaderAKAN cnm ıslaklık miktarı nasildi peki hepimizde akıntılar oluyor haliyle nasıl ayırt edilirr
Cigdem91 KaderAKAN idrardan hemen sonra mı oluyordu biraz zaman geçince mi ben yaptıktan hemen sonra ıslanıyor çamaşır 😥
Ntugba KaderAKAN 22 gün oldu canım bebegim küvez de ama allah'ıma binlerce şükür ilk doğdu günden daha iyi sarılık olmuştu onu atllatti sonra enfeksiyon çıktı onuda atlattı şimdi beslemeye başladılar canım daha iyi bebegim
KaderAKAN Ntugba cok şukur allah yardimcin olsun canim Dikkat et uzulme sende hersey cok guzel olacak
Humus KaderAKAN ben izmirde yasiyorum cok sicak benm de oluyo. Doktora soyledim olur oyle seyler dedi 🤷🏻♀️ Suyumuz gelse bilemeicez demek agriyla gelmiyo ara ara oyle idrardan snra istemsiz geliyo 🤷🏻♀️