Zeysezer gurbetcikizii yok ya nerde anca arada bi kasığım belim sırtım ağrıyor ama düzenli bi şey yok işte ☹️ Hurma yiyorum pilates topuyla zıplıyorum oynuyorum bakalım cumartesi kontrolüm var bi umut 😬😬
gurbetcikizii Zeysezer aynenn benimde öyle yaa benimde yarın kontrolüm var nst çekilcem ve muayne olcam bakalım nolcak 😅
Happybsrn Vldnshn1 valla her şafak insana çok geliyor 🤣🤣🤣🤣 sağ salim kucağımıza alırız inşallah 🙏 bu stres kaygı olmasa beklemek çok koymuyo insana da işte rahat olmak tüm mesele 😔
gurbetcikizii Zeysezer yok daha olmadım canım her seferinde sormaya unuttum aam yarın sorcam not aldım resmen 😂