Vldnshn1 Happybsrn Hayırla kucağınıza alın inşallah ama siz çok demişsiniz benim daha da çok 🥺 son 144 gün sağlıkla gelsin bebişlerimiz
gurbetcikizii Zeysezer ayy aynıyızz ve bende senin fibi düşünüyorum bi an önce gelsin istiyorum ama şuan çok hafif bel ağrıları hariç bi belirti yok nişanımda gelmedi🥴 senin belirtilerin varmı ve nişanın geldimi?
Laleozkan_09 Mevaninannesiii son 0 ve 3 gün de üstüne geçti😅😅😅. Ama benim yavrum yerinde çok rahat gelmek istemiyor
ruveyda98 Mevaninannesiii uygulamada 11 ama oğluşum şu an yanımda şükürler olsun 🥰❤️ hapyy momdan çıkamıyoruz 😂
Happybsrn Vldnshn1 valla her şafak insana çok geliyor 🤣🤣🤣🤣 sağ salim kucağımıza alırız inşallah 🙏 bu stres kaygı olmasa beklemek çok koymuyo insana da işte rahat olmak tüm mesele 😔