Superisi_34 İlk defa kullandım iki tane at dedi doktor attım 1 saat sonra WC gittim akıntı gibi erimiş bi şekilde aktı normal mi ? Ben mi yanlışlık yaptım yarında atıcam tekrar aynı olursa sorucam doktora ama burda da sormak istedim
Zhrafath Superisi_34 bende kullandım 5 ay canım sabah akşam benim de akıyo du baya geriye dogru ittirdin degil mi ?
3mlek2bebkannesi Superisi_34 dış jelatini geri geliyo canım birde çok akıntı yapar mümkünse attıktan snra en az 20 dk kalkma
Superisi_34 Zhrafath Evet ittim yarın daha iyi yaparım heralde biraz korkarak yaptım sonra akınca işe yaramadığını düşündüm
Merve234 Superisi_34 ediyor zaten. Hatta doktorum bana gece yatmadan koy fitili demişti o şekilde daha çok eriyor
Deryaozzz @Superisi_34 İlacı kullanmadan önce lavabo ihtiyacını gör mutlaka. İlacın bekleme süresini uzatmış olursun. Önemli olan ilacın zaten erimesi. Ki zaten 1 saat de yeterli bir süre . Lavabo esnasında tabiki bir miktar cıkması normal.ama yapışkan bir şekilde aktı ise ilacı tam itmemiş olabilirsin. Geçmiş olsun
bebisveannesiiii Superisi_34 Bende kullandım cnm kullandıktan sonda bir yarım saat yatma genelde gece yatmadan kullanıyodum sabah kalkınca çıkıyordu geri
Superisi_34 bebisveannesiiii sabah 2 atmam lazım o zaman bir süre kalkmam , akşamda yatmadan atarım tamamdır 👍🏻
Zzbrncibzkrt Superisi_34 bende kullanmıştım canım hemşireme sormuştum rahim ihtiyacı kadarını emer gerisini atar birşey olmaz demişti
Mnk16 Canım ben yatmadan önce Alıyordum ve iyice içeri giriyordum sabaha kadar kalkmıyordum zaten uykuda oluyordu sabahta çok akmıyordu hatta hiç akmıyordu