Bende 13+5 olduk. Açlık hissi cok fena özellikle gece 12den sonra geliyor o his bana resmen uykumdan karnımın guruldamasina uyanıyorum ve gidip biseyler atisimtiriyorum. Yoksa cok bas ağrım oluyor. 68 ile hamile kaldım iki kilo aldim bile. Bu kilolar nasil gider 😕😕