ArslanAlininAnnesi hamileliğin başından beri aşırı bulantıları kusması oldu o kadar öğürdü ki hatta göz damarı çatlamıştı. 11. haftaya geldi bulantılar azaldı geçen hafta aniden sabah akıntıyla birlikte pembe lekelenmeleri geldi, sonra kahverengiye döndü.doktora gitti tabi hemen ;açılma falan hiç bişey yoktu iğne yapıldı tedbir amaçlı, ertesi gün kanama şeklinde gelmeye başladı hastaneye gittiklerinde rahimde açılma başlamış ve bebekte hiç sorun yoktu o güne kadar, aşırı öğürmeye ,kusmaya bağladılar. servikal yetmezlik teşhisi konuldu ve operasyon yapıldı, operasyon esnasında bebek de kaybedilebilirdi ama başka çaresi de yoktu. şuan hala hastanede, inşallah sağlıkla doğar.