ArslanAlininAnnesi az önce yine cevapladım konuyla ilgili tecrübemiz var. kardeşim aşırı öğürmeden kusmadan bebeğini kaybediyordu, servikal yetmezlik yaşadı, rahime dikiş attılar. doktorunuz evhamlısın deyip başından savmasın sizi öyle yapıyorsa doktorunuzu değiştirin, doktoru önemseyip dinlemeseydi bugün bebeği kaybetmiş olacaktık.kendinizi çok zorlamayın bulantı ilaçları gibi takviyeleriniz mutlaka olsun