motherlion01 merveuysal canım hocanın numarası yok bende gittim geçen yıl ama bekardım o zaman başka bişe için gitmiştim yani cami gibi bi yer aslında normal ev sen rastgele gidiyorsun hoca orda zaten sıkıntını anlatıyorsun
Mrvdd Yakın zamanda gidip hamile kalan varmı malesef bize tedavisiz olmaz dedi doktorşar tek yol tüp bebek dendi her yolu deniyorum bir defa denedim tüp benek olumsuz sonuç aldım