Ben hamile olduğumu öğrenince en başta çok küçük henüz etkilenmez dedikleri için yavaş yavaş bırakmaya çalıştım ama bu düşünceye bağlı kalıp kendimi avutmak istemedim. Sonra aile evine gittim ve herkes içiyordu orada da akşam işten gelmelerini bekliyordum içmek için. Kendi evime gelince eşime paketleri saklar mısın sen yokken içmek istemiyorum dedim. O işten gelince de artık sadece bir iki fırta düşürdüm sırf nefsimi köreltmek için. Sonra bir baktım gece yatana kadar ağzıma bile sürmediğim günler gelmiş. Bebek olmasa sigarayı bırakmayı düşünmezdim ama o büyüdükçe ve her içişimde onun kıvrandığını düşünmek vazgeçmek için yeterli bir sebepti. Belki bu şekilde yardımcı olabilirim size de. 😊