Selam hamişler bende içiyordum gebe kalmadan önce çalışıyordum stres sinir derken içiyodum yani hamile oldugumu öğrenene kadar içtim 1 aylık hamileyken öğrendim ve kendime bi söz verdim çünkü çok istiyodum bi bebegim olsun 2.5senelik evliyim ilk bebeğim bu ay sonu dogucak inşallah bebeğim olmuyordu falan demiyorrum yeni evlilik borç sıkıntı fazla oldugu için çalışmak zorundaydım ve bu yüzden bebek sürecini biraz uzatmak zorunda kaldık her neyse eşimin ailesiinde çık zor gebe kalanlar düşük yapanlar vs çok olddugu için korktum ya bebeğimi kaybedersem diye kendime bi söz verdim içmiycem diye ve içmedim de hatta bi süee sonra miğdem cok bulandı kokusundan eşim içmiyor zaten hiç kullanmamış halada kullanmıyor çevremizde herkes çok içiyor hatta ilk 3 ayım geçtikten sonra tekrardan bi içmeye başladım ama öyle aşırı derece degil her gün 2 3 tane falan verdeyse tabi sonradan pişman oluyordum ama faydası yok sonralarda zamaanla tiksindim iyice uzakklaştım şimdiler de ara sıea yine içiyorum ama 15 20 günde belki 1 tane o 1 taneyide yarım içiyorum atıyorum miğdem bulanıyor demem o ki bağımlılık diye bişey yok sadece özentilik isteyince insan herşeyi yapıyor bence sizde inat edip bebeklerinizin sağlıgı için en azından 10 15 günde 1 tane içecek kadar düşürmeye çalışın 😊 bebişlerimizin sağlıgı için 😍