qmz20f05 Derya3535 ben nedense ona güvenmiyorum artık 5 testimde negatıf çıkınca yarın doktora kan vermeye karar verdım
funnymummy qmz20f05 inşallah ama negatif olursa da umutsuzluğa kapılma sakın morla bozmayın ilk aydan olacak olmayacak diye birşey yok
qmz20f05 Be_happy negatıf çıktı 3 gün önce yapmıştım dıye hatırlıyorum erken yaptım gaılba adetıme 10 gün vardı daha
Be_happy qmz20f05 adete 6 gün kala %99 kesin sonuç diyolar ama ne kadar doğru bilmiyorum bi kaç gün sonra tekrar deneyin isterseniz
ayseguuuLLL_ qmz20f05 inşallah vardır herkeste belirti farklı oluyo ama genellikle gögüs agrısı oluyo 🤗
qmz20f05 ayseguuuLLL_ benım göğüs uclarım cok açıyor ya sankı uçları Yenı çıkıyor yarılıyor gıbı tas gıbı şert uçları ciğer gıbı yanıyor valla 😃