Son adetımın bitişi 26 Aralık duzenlı bırlıktelıgımız var belırtı olarak kendımde göğüs ucu açıyor haksızlık sureklı uykumun gelmesi bıde dün kahvrengımsı akıntı oldu gectı bugün yoktu 6 gün sonra adet olacağım sizce hamılemıyım veya kan versem cıkarmı cunku 3 kere test yaptım geçen hafta hepsı negatıf çıkmıştı belkı döllenmemiş olabılır bılmıyorum