Ebru1234- benimde 169 çıktı canım 26 haftalıkken biraz dikkat ettim az az sık sık yedim karbonhidrat ve şeker aşırı tüketmedim beyaz ekmek hiç yemedim tam tahıllı yada kepek tükettim, 36 haftalık olduk düzelmişti şeker, öyle yani aşırı bişeyde yapmadım yanlız bol bol su içtim ve yürüyüş yaptım hiç durmadım yerimde evde hep iş yaptım dikkat ederek tabi, bunlarlada alakalı olabilir