Kızlaaaarrrr sizce bu sene doğacak bebeklerin cinsiyeti ne ? Biz bugün 16+1 olduk 🥔 doktorumuz geçen gün göremedi bacak arası kapalı dedi 🙈💃
Oğlumu 12. Haftada öğrenmiştim, bazıları belki değişir yanılma payı çok yüksek diyorlar napim ay doğum da sürpriz mi olsun bebiş 😂 Ben kız hissediyorum kime desem kesin kız diyorlar. Tabi kii Rabbimden hayırlısı sağlıklı olması tek temennim ama insanoğlu işte merak ediyor 🌸🌸
Sizin bebeklerinizin cinsiyeti ne 🥰