Askiletotomsu Esra-gkl profil resmine göre çok yakışacağını düşündüm Yakın arkadaşım da senin kadar esmer Bu tarz yaptırınca kızın havası değişiyor ♥️ biz beğeniyoz🤭
Esra-gkl Askiletotomsu bi kızıl hevesim vardı o da kursağımda kaldı 😂 yoksa sürekli saçımı boyatan biri değilim normalde
Esra-gkl Askiletotomsu yok tam tutturdum hamile olunca boyayamadım sadece 1 ayda dibim geldi şimdi çok kötü duruyor
Askiletotomsu Esra-gkl bende kullanmıştım bı dönem Çabuk soldu benim saçımda da Pembeye filan mı döndü desem Tozlu kızıl mi oldu desem
Esra-gkl Askiletotomsu sen kaç haftalıksın benim az kaldı doğuma 38 deyim doğumdan sonra bi kere boyatcam valla
Askiletotomsu Esra-gkl çok kucuguz biz 🤭 7+5 teyzesi Maşallah Allah bagislasin en hayırlı zamanda, az kalmış ♥️ Doğuma gitmeden kirpiklerin kısaysa eğer ipek kirpik yaptır istersen🤩 1 ay kalır gözlerinde
Esra-gkl Askiletotomsu ayy maşallah size de zaman çabuk geçiyo emin ol 🥰🥰 yok ben öyle bakımlı biri değilim makyaj bile kullanmıyorum özel günler dışında 😂
Askiletotomsu Esra-gkl ya bende öyle senin gibiyim Doğuma giderken ipek kirpik takcam diye evli değilken bile takmış durumdaydim 😂😂😂 ağzımız burnumuz sis olacak ya malum Bari dedim gözlerim canlı dursun
Esra-gkl Askiletotomsu yani bende güzel olmak isterim ama çaba yok hele doğum zamanı hiç bi şey düşünebileceğim sanmıyorum 😂
HavvaAtasoy Nur234 Ben kuaförde organik boyayla 3 defa boyattım bi sıkıntı olmadı oğlum doğdu 2 aylık maşallah
HavvaAtasoy Nur234 kendim bir kere evde gratisin organik boyasını boyadım kuaförün yaptığı boyanın markasını bilmiyorum canım
kuzucugunannesiii Doktorum boyatabilirsin ama doğal amonyaksız boya ile dedi. 7. Ayımdayım 3 kere falan boyattım sorun olmadı. Dip boya da yaptırdım. Araştırmalar doğal boyanın zarar vermediğini gösteriyor