Polenpolen52 Nur234 valla herkes boyatıyor , benım doktor 4. aydan sonra boyatabılrsın, hatta benım doktor emzırırken boyatmayacaksın dedi, ama boyamıcam beklıcem
Askiletotomsu Nur234 7+5 günlük gebeyim Aralık’ta boyatirim dedim gebeymisim 🤷 Kaçıncı ayda boyatabilirim bilmiyorum ama ilk onayı aldığımda boyatcam Ombre yapcam zaten Diplere değmeyecek ki ne olabilir
Esra-gkl Polenpolen52 emzirirken de mi boyatmıycaz yaa ben 9 aydık bekliyorum boyam nerdeyse ombre gibi oldu 😂
Gizemin-minnakI @Nur234 Boyatmadım. Doktorum doğal boya diye bir şey yok dedi . Ombre olmasına rağmen saçımı 9 aydır boyatmıyorum.hıı boyatanlarda var . Ama benimde içim rahat etmezdi açıkçası boyatsam.
Polenpolen52 Esra-gkl ya benım saclarım kızıldı, şuan sacımda ellı renk var delı oldum , ben dogum oncesı boyatacagım
Esra-gkl Polenpolen52 benimde kızıl olmuştu sonunda istediğim rengi tutturmuştum hamile olduğumu öğrendim 😂 saçlarım çok kötü şu an 2 sene sürer eski haline dönmesi
Esra-gkl Polenpolen52 ben koyu kestane gibi kendi rengime yakın bi kere boyayıp bi daha boyamıycam kızıl ayda bir tekrar boyamak gerekiyor
Esra-gkl Askiletotomsu canım ombre de sıkıntı olmuyo diplerden boyayınca sıkıntı yine de doktoruna sor 👍
Askiletotomsu Esra-gkl https://www.instagram.com/sankuaforizmirr/p/CTJsCcpLA6q/?utm_medium=copy_link Bence böyle yapabilirsin
Askiletotomsu Esra-gkl doktorum yok da devlete gidip geliyorum Bir fikrini alırım İlk üç ay sorun ama sanırım Hani bayağı amonyak kokusuna maruz kalıyoruz ya esracim Sence ?
Esra-gkl Askiletotomsu canım kötü bi şey demedim ki neden böyle tepki verdin anlamadım bende devlet hastanesine gidiyorum sorarsan eminim cevap verir ayrıca ilk üç ay zaten boyatmamalısın daha sonra izin verenler var. Ama doğal boya ile doğumdan sonra düşünüyorum ben
Askiletotomsu Esra-gkl profil resmine göre çok yakışacağını düşündüm Yakın arkadaşım da senin kadar esmer Bu tarz yaptırınca kızın havası değişiyor ♥️ biz beğeniyoz🤭