Tuba2190 cnm alttan muayene ben de üçüncüyü oldum bugün kahverengi lekeler şeklinde kanama oldu,39 +1 deyim , hiç açılma yok , bugün 1cm açılma var dedi . Ben de 4-5 tane doktor değiştirdim 😳 doktor diyoki bu bebeğin gelesi yok ben bunu bi dürtcem çatı muayenesi yaparak diyo, çatı muayenesi sonucunda mı 1 cm açılma oldu anlamadım