Nureylaa Saelif kilo alımı olmadığı için beklemesinin anlami olmuyormuş devlette ozelde aynı şeyi soyledi
Maaaile Nureylaa Ciğerleri tam 37 de gelişmiş oluyor diye biliyorum. 35+4 ken bana ciğer gelistirici yapildi mesela erken diye.
Sumeyye67 Nureylaa bende 37+2 de yatış yapacağım hastaneye preeklampsi olduğu için. Bu hafta bebeğim az kilo almış 37 bitince alalım dedi doktorum. Şuan kilosu 2.770 inşallah kuvez falan olmaz. Olmayabilir dedi doktorm