Nureylaa Kilo alımı az olduğu için doğum önerildi bu haftada doğup kuvoze giren var mı ? Kuvoze girmesi kilo ile alakalı mi ? Yaşayan var mı böyle bir durum ?
melekylmzr Nureylaa yok canım ciğerleriyle alakalı ve emmesiyle 40 hafta doğup girende var 33 34 de doğup girmeyende bebeğin gelişimiyle alakalı ama riski bir hafatada değilsiniz
Merfah Nureylaa benimde 37+0 da alınacak ama benimki kiloyla alakalı değil gebelik kolestazı oluştuğu için rabbim hepimizin evlatlarını sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲
Gebe111 Nureylaa aynen bebeğin gelişimi ile alakalı 2500 prematüre bile yoğun bakıma girmeyebiliyormuş içinizi ferah tutun benimki de 2500 plesanta besleyemezse alabilirim ded doktorum
Nureylaa melekylmzr ciğer geliştirici gerekir mi dedim hayır 34 ten sonra yapmıyoruz diye dedi inşallah ciğerleri organları iyidir de kuvoze bile gerek kalmaz
Saelif Nureylaa özelmi dedi devletmi benim bildigim bebek önde gidince 37 38 de aliyolar bende anlamadim
melekylmzr Nureylaa evet canım benimde riskim vardı erken haftalarda ona rağmen yapmadı doktorum 36 olunca artık gelebilir sorun yok dedi hatta
Nureylaa melekylmzr sağlıkla gelsinler inşallah çok korkuyorum 3 gün sonra doğum öneriyorum deyince ne olduğumu şaşırdım
melekylmzr Nureylaa amin canım benim haklısın insan beklemez ama için rahat olsun bazen dışarda olmaları onlar için daha iyi oluyor besleniyorlar güzel düşün kendinide bebeğinide strese sokma
Nureylaa Saelif kilo alımı olmadığı için beklemesinin anlami olmuyormuş devlette ozelde aynı şeyi soyledi