35SD28 benim eşim hiç olma diyordu sonra da sinovac ol dedi sağlık ocağına gittim orada da kafam karışıktı. Biontech oldum onlarda onu önerdi. Evet ateş yapıp sizi covid de yapabilir bende çöl korkarak oldum gerçekten birde soğuk algınlığı için ilaç içemiyoruz bu dönemde çok daha sıkıntı oluyor. Bende korona oldum ama hamile değildim olduğumda çok ağır geçmedi benimde o zaman. Sonuçta her iki aşıyı olanlar da yine korona olabiliyor Rabbim korusun inşallah cümlemizi bu felaketi alsın başımızdan 🙏🏻 Birde benim bünyem normalde zayıftır hasta falan olurum hemen ama çok şükür olmadı bana bişey. Umarım sizin için de hayırlısı neyse o olsun ☺️