Oznurkk Aasnr ben fakülte hastanesinde detaylı çekim yaptırdım.45-50 dk sürdü. İki farklı doktor güzelce ilgilendi.ben memnundum sadece giriş için 50 TL verdim 🥰
Oznurkk cihandurumerve 11+4 te gittim ikili testi yaptırdım doktorum direkt bu günlere randevu al dedi.19+3 te girdim