Aasnr Ümraniye santral iş merkezinde Erbil Çakar var ben kendisine gitmiştim detaylı için ve çok çok memnun kaldım gerçekten bu forumda bulmuştum doktorumu. Fiyatı da diğer yerlere göre son derece uygun nakit 380 kart ile 420 şu an. Ben gittiğimde nakit 320 kartla 380di. Eşinizle beraber giriyorsunuz her şeyi o kadar detaylı inceliyor ki önce bebeğin organlarının olması gerektiği ölçüleri söylüyor sonra bakıyor ve karşılaştırma yapıp normal mi değil mi bilgi veriyor. CD vermiyor fakat eşinizin renkli ultrasona geçince video çekmesine izin veriyor. Benim oğlum yüzünü göstermemekte ısrarcıydı ama Erbil bey sağolsun o inatsa ben ondan da inadım dedi ve görene kadar uğraştı😅 sonunda gördük çok şükür. Yüz fotoğrafını, ultrason görüntülerini ve raporunu en son size teslim ediyor zaten