ikizlerrr masallah size ve kızlarınıza cok guzel anlatmıssınız cok etkilendim.kısmetse benımde 18 gun sonra dogumum bende ikiz kız bebiş beklıyorum😊 bısey sorucam sıze ben cok endıseliyim spinal olucam ama ya panık yaparsam ya hıssedersem falan cok korkuyorum aklımda bır suru seneryo😔 panık falan cok oluyormu ve sonradan bas bel agrısı oldumu
Mucizeveannesi Canangnr çok duygulu tüm hislerin bana geçti ağlattın beni bende bir ikiz annesi olacağım 🙏🏻Güle güle büyüt meleklerini canım
Busemiy Gezginmuallime bende ikiz kiz cok istiyorum builk hamileligimve tek erkek ama insallah ikincisi ikiz kiz olur en buyuk hayalim cunku
Canangnr Gizemturan Bu tamamen ağrı eşiğinize bağlı ben doğum sonrası verilen ağrı kesicileri bile reddettim acımın az olmasından değil ne kadar doğal o kadar iyi diye istemedim dayandım ☺️
sehenay Canangnr Çok güzel anlatmışsınız çok etkilendim 👏👏👏 Bende iki prenses bekliyorum nasipse 😊 Sağlıkla büyütün inşallah...
Elcindyn Canangnr ne kadar güzel anlatmışsınız gözlerim dolu dolu okudum sanki yaşadım ☺️ Rabbim kızlarınızla uzun sağlıklı ömürler versin 🙏 Darısı ben ve diğer annelerin başına inşallah ☺️👼💕
Fatimaylmz Canangnr ay maşallah size Allah uzun sağlıklı ömürler versin prenseslere darısı biz hamilelerin başına kavusalim meleklerimize hayırlısıyla 💙
SinemDemirciErel Canangnr Bende ikiz bebek bekliyorum biri kız biri erkek son 35 günüm kaldı okurken gercekten cok etkilendım gözümden yas geldı allahım saglıkla büyütmek dünyaya getirmek nasip etsin ıkızlerın kac kilo dogdu 💕
brlnhrmk Canangnr tebrikler iki kız beklerken heyecanla okudum maşallah darısı bize inş. şuan 18 deyiz ve inş sizin gi i 35 leri görürüz.
EbruHcsnmz Canangnr bu kadarmı güzel içten anlatılır ya ağlattınız beni allahım sizide meleklerınızıde korusun güzel bi ömrünüz olsun 👼🏻