Sadriye35 aynı şeyleri yaşıyorum ilk ogrendigimden beri kanama alanı vardı sonra dıştan da geldi baya adet olmuş gibiydim Dr çatala oturttu bildiğin ayakkabimin içine kadar kan girdi 4 gün yattım hastanede çıktım 2 hafta sonra yine aynı yine gittim yine yatış verdiler 3 günde öyle yattım şuanda da kahverengi geliyo sümüksü tarzda bazende akıntı gibi Dr sordum normal olur dedi ama insanın içi ister istemez huzursuz oluyor Rabbim yardimcimiz olsun sağ salim evlatlarımıza kavuşmayı nasip etsin 😣🙏