Kızlar 14+4 haftalık hamileyim en başından beri lekelenmem vardı bundan 10 gün önce bir kanama geçirdim progestan iğne fitil hepsini kullanyorum kanamam geçti ama 10 gün geçmesine rağmen hala tuvalete gittiğimde lekeler gelyo aşırı korkyorum yaşayan var mı neden bunca iğneye rağmen devam edyo 😔