Fatmazaltn 32+2yim benimde bebiş bir yere toplaniyo gün icinde bir kac defa toplaninca canımı acıtıyo hemen karnımı yokluyorum sadece bebeğin toplandiği yer sert diğer yerlerim normal. Doktoruma söylemistim yalanci sancilarin olacak ama sıklığını takip etmelisin demisti pes pese sürekli oluyosa o dogum sancisidir dedi ama bi iki kere olup gecip 1 saat sonra bidaha oluyosa o yalanci sancı dedi ama karnının tamami sertlesiyosa doktora bir görün tamamı sertlesmesi iyi degil diye biliyorum burda okuduklarimdan. Ayaktayken olandan bahsetmiyorum ayakta tamami sertlesiyo otururcan gecmiyosa sertlik ondan söz ediyorum canm ben burda okuduklarimdan sonra aliskanlik edinmisim sürekli karnımı yoklarım sertlik var mi heryerinde diye